Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
[問題] 大家的公司會打鐘嗎?
May 13th 2015, 00:51, by shing0708

大家好,這禮拜一開始了我的第一份正式工作,在電子公司擔任船務助理,公司約30人。

由於之前的打工經驗都是餐廳服務生,現在的工作內容和環境讓我有些不適應。目前都是由

帶我的同事教我和指派工作給我,雖然一大堆專業術語讓我覺得很無助,但其實讓我更好奇

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    zmxxncbk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()