Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 TaiwanDrama 板
[心得] 新白娘子傳奇第1~10集 心得 (雷)
Jul 4th 2013, 21:14, by adoy

沒想到我在台劇版的首發居然是獻給了新白∼
起因於在版上讀了bpd大的心得,以及看了LIVE文後,不禁想回味一下童年回憶
加上我一直挺喜歡趙雅芝的,新白首播時我雖然很喜歡看,但終究年紀太小
之後長大一些,看了芝姊的西關大少後,儘管趙雅芝此時已經49了,但我對芝姊驚為天人
高雅的氣質,讓我對她很著迷 >//<

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    zmxxncbk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()