Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
背包客棧自助旅行論壇 - 泰國
泰國旅遊討論區
(急)蘇美SAWADEE訂房,已扣款但顯示No payment due
Jul 5th 2013, 08:25, by 小蝶:)

大家好 不好意思我第二次在sawadee上面訂房 我的訂房時間是在昨天凌晨 應該是隔天完成付款 今天我有收到郵局已刷卡成功的簡訊 可是查詢sawadee的付款狀態顯示的是no payment due?!!! 之前我訂房的時候扣款成功會收到一封信是付款成功的信 但是我沒有收到這封信耶...怎麼辦呢

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    zmxxncbk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()