Blogtrottr
批踢踢實業坊 Chat82gether 板
 
[閒聊] 淘寶掌櫃知道我在臺灣?
Jun 14th 2015, 01:27, by always04

我承認我孤陋寡聞,
但我真的被嚇到,
為了男人喜歡的ㄧ雙鞋,
我覺得批價有點高(50雙才少個5r
想說再問問可不可以再低一點

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    zmxxncbk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()