Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
[徵女] 幫我的小孩徵個阿姨
May 11th 2015, 14:53, by sotten

大家好,妳好
我幫我家小孩徵個阿姨
關於妳:幾歲無所謂,至少跟我年紀差不多+-10皆可(我35),最好在雙北,(我在新北土
城),
也希望妳沒有生育和結婚的壓力

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    zmxxncbk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()