Blogtrottr
批踢踢實業坊 DSLR 板
 
The Magnetic Memory Method.

Learn and Memorize the Vocabulary of Any Language Using the Magnetic Memory Method.
From our sponsors
Re: [問題] Nano coating好像到處都有……
Aug 16th 2014, 03:04, by rosyiron

哈哈,這就讓我先說說某次我到某店買我的NIKON 105 VR這隻鏡頭時,店員滔滔不絕
(其實我已經沒得選擇,就是要找這隻鏡頭,一邊看鏡頭,就是想找個各檔光圈都圓一些
的一隻而已)跟我說,這N膜(她的用語)有多偉大,抗耀光、讓鏡片變硬,不易刮傷
照片更銳利不拉不拉的,還說這N就是奈米的意思,要我想像一下,把塗料(?)弄成像

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 zmxxncbk 的頭像
    zmxxncbk

    主君的太陽線上看,主君的太陽13,主君的太陽14,韓劇主君的太陽線上看,主君的太陽15

    zmxxncbk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()