Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[請問] 請問痛風跟拉傷怎麼分的出來啊?
Jul 30th 2014, 18:55, by hshow

雖然我知道這問題很笨。事情是這樣的,我昨天有跑步,跑完當下沒有任何不舒服的感覺,到家裡也沒有,但到了晚上之後,腳踝部分痛到不行,大拇指也腫的跟麵龜一樣,想說先貼藥布在來看醫生,到今天痛的我跟本無法走路,今天有看中醫,醫生說應該是運動傷害,就針灸加敷藥這樣,但我第一次運動傷害這麼痛,加上之前為了補充蛋白質有每天大約喝500cc的豆漿,雖然應該不是痛風,但實在是又痛又害怕,而且他繼續還在痛著,我想繼續這麼痛,明天我應該要去大醫院了。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 zmxxncbk 的頭像
    zmxxncbk

    主君的太陽線上看,主君的太陽13,主君的太陽14,韓劇主君的太陽線上看,主君的太陽15

    zmxxncbk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()