Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
You Can Make a Difference

By planting ten trees and ensuring that all our clothing is produced responsibly we allow each and every customer to make a difference. Join us today!
From our sponsors
[徵男] 是的,我要結婚了。
Jul 19th 2014, 16:08, by hopes

是的,我要結婚了,跟一個你根本沒聽說過,也根本想像不到的男孩結婚。他懂得實在不多,剛剛好懂得如何用更多的信任讓我誠實,而不是以猜忌、揭露使我羞辱;剛剛好夠懂得容忍我因不安而起的小任性,而不至於與我針峰相對。

是的,我要結婚了。我要跟一個你從未聽說過,也根本想像不到的男孩結婚。他最知道我在與社會的非理性因子,以及自身環境抗爭時,是如何地專心,又是如此地疲憊。所以他悄悄的收起自己的鋒芒,靜靜的守護。

是的,我要結婚了,跟一個你根本沒聽說過,也根本想像不到的男孩結婚。不過現在最大的問題是,我想像到了,卻沒有聽說過這樣的男孩。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 zmxxncbk 的頭像
    zmxxncbk

    主君的太陽線上看,主君的太陽13,主君的太陽14,韓劇主君的太陽線上看,主君的太陽15

    zmxxncbk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()