Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
[請益] 有人聽過精立達這家公司嗎?
Apr 3rd 2014, 11:33, by iamyoko

今天早上去面試,很快的主管就要我儘快上班。但是過程中並沒有細問我很多問題,只有問我覺得這樣的工作行不行?是否覺得自己可以勝任等等..

在過程中,主管幾度拿下眼鏡,咬起眼鏡角,這行為讓我感到很不舒服,又說不上來那裡很奇怪..

薪水給的很合理,又離我家很近(走路會到),所以讓我有點猶豫,不知道這是雷還是天上掉下來的禮物?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    zmxxncbk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()