Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 一般旅遊討論
行前準備、簽證辦理或無法歸類的旅遊主題。 
Explore DIRECTV

Enjoy HD DVR service in every room. Get every game every Sunday. Watch hit movies and shows anywhere. Bundle and save today!
From our sponsors
加拿大探親交換簽證問題
Apr 2nd 2014, 12:57, by chiangposong

各位好,我是一個台灣學生,今年(2014)要去加拿大交換(少於六個月)。 爬了一下版與查了辦事處網站,但對於我的問題始終找不到答案。 想請問一下,因為我想要探訪親人(預定是6/19)抵達加拿大,可是我的交換學生期限 至12/23簡而言之:就是,可是這樣一來就會,想請大家建議如何破這局。 1.使用旅遊簽證進入加拿大後,在當地申請延簽?(想請問是否有大大有延簽的經驗,需要提供什麼資料?我探親加求學的理由不知道正...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    zmxxncbk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()