Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 韓國
韓國旅遊討論區 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
5月5日-12日 首尔之旅。讨论行程和寻背包客
Dec 16th 2013, 08:09, by wyrennkyu

我已经买了机票,我是来自马来西亚。 我和我朋友是第一次去韩国背包旅行。 如果时间碰巧,能在韩国结个伴,认识彼此那就更好。 行程呢,都还没爬完。但大致上就首尔一些有名的地方。 × 由于大多贴了,所以。 有哪位好心人可以发我这里一些实用的贴,最好关于首尔的。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    zmxxncbk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()