Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
[徵男] 颱風夜,來場電影吧
Aug 29th 2013, 16:38, by celia1102

原Po在高雄,早上冒著風雨出門上班,還好下午賺到了颱風假。
不想就這麼浪費掉,手上有兩張夢時代的電影票,只到月底。
可惜曖昧中的那一位只想找玩伴,所以上來找尋有緣人陪我看電影,目標是總舖師,不需付費,但有ㄧ請求,可以來載我嗎?
我好怕晚上又下大雨。我在福誠高中這邊,line裡面有我的真相。謝謝∼
I'D:lingshieh

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 zmxxncbk 的頭像
    zmxxncbk

    主君的太陽線上看,主君的太陽13,主君的太陽14,韓劇主君的太陽線上看,主君的太陽15

    zmxxncbk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()